ی مصاحبه از نمک گروه جونگی خان


عشقم دابل اس و کیم هیونگ جون

این وبلاگو زدم تا هرچه زود تر دابل اس برگرده ب امید اون روز فایتینگ!

خانـ ه ? ل?نـ ک ? ا?م?ـ لـ ? پروفا?ـ لـ ? طـراح

سلام پارک جونگ مین! خوش اومدی به اندونزی !!

شما قبلا در مورد اندونزی چی شنیده بودی؟

سلام البته که من چیز هایی در مورد اندونزی شنیدم!مثلا شنیدم در مورد غذای اندونزی.

من بین غذا هاتون برنج تفت داده شده رو خیلی دوست دارم!!

 من همیشه تلاش کردم برای درست کردن

برنج سیاه رو با تخم مرغ

یه غذای دیگه هم بود که انقدر خوش مزه بود اسمش رو یادم رفت!!

شما تو طول کنسرت کلمه های اندونزیی رو می فهمیدین شما علاقه به یاد گرفتن

زبان اندوزی دارین؟

زبان اندونزیی ی زبان جالب! من می تونم بگم: این چند تا اندونزیی بود:

“Selamat Malam”

“Senang bekerja sama dengan kalian”

“aku cinta kaliam”

و خیلی از کلمات دیگه!! من خیلی دوست دارم این زبان رو یاد بگیرم اما این زبان

اموزش نداره تو کره!!!

شما یک فروشگاه عمومی دارین درسته؟ روند اقتصادی شما خوبه؟

من کاری به کار فروشگاهم ندارم! من بیشر روی فعالیت انفرادی دارم کا می کنم و الان

هم در حال درست کردن البومم و البوم جدیدم در ژاپن در همین تابستون در اومد و البوم کره ای

بعدیم در اول های سال بعد.

شما به جاهای زیادی سفر می کنید ایا شما عادت ویژه ای در حال تموم شدن

سفر تون دارین؟

بله خریدکردن . من بیشتر میرم در فروشگاه های اون کشور و کنجکاوانه می گردم!!

و اگه من الان شانس داشته باشم میرم به فوشگاه های اندونزی و از غذاهای خوشمزتون

بخورم!!

ایا شما میل به همکاری به کسی در خواننده های ما دارید؟

اگه من شانس خوبی داشته باشم با ی اهنگ خوب البته که من دوست دارم همکاری کنم

با خواننده ای اندونزی!- چه غذایی تازگی خوردین که فکر میکنین خوشمزه و لذیذ هستش؟

همبرگر من در فروشگاه یه همبرگر خریدم که جلوی نمایندگی من در کره بود

2- شما چه چیز گرونی به تازگی خریدین ؟

ساعت برای تولدم و اون رو والدینم به من دادن

3- شما در حال حاضر چی میخواین ؟

زمان

4- شما به چه چیزی علاقمند هستید که در شما هیجان میاره ؟

طراحی داخلی من به تازگی خونم رو عوض کردم من علاقه مند به دیزاین خونهم هستم 

5 - ایا شما به تازگی یک خواب داشتی ؟

من یه خواب خوب و خوشحال داشتم در هونگ کونگ من فراموش کردم خوابم رو اما احساس من خیلی خوبه بعد از اینکه بیدار شدم

6- شما چه ارزویی دارین اگه یه شخص نامرئی دنبالتون باشه؟

من در خونم میمونم زیرا خطرناکه اگر چه من بی دقتم و اغلب برام حادثه پیش میاید میدونم خیلی خوبه

7- کجا اولین قرارتون رو میذارین ؟

برای ناهار علاقه من به رستوران های وسترن و جاهای با کلاس برای ناهار یا شام خوردن هستش

 

8 - اولین هدیه ای که شما میخواین به عشقتون بدین؟

من یه جفت حلقه برای اولین هدیه میخوام بهش بدم(تو یه جشن )

9 - با دوست دخترتون چیکار میکنین؟

با خنده   :  فراموش کردم

10 - شما وقتی میخوابین چی دوست دارین بپوشین؟

من لباس اسپرت دوست دارم شلوار اسپرتچشم بند اینجوری میتونم بهتر بخوابم

11- ایا شما کسی هستین که راحت بخوابید و بلند بشید ؟

به تازگی خیلی اتفاق نیافتاده اما من نمیخوام دیر بخوابم و دوست دارم زیاد بخوابم هر چند مدیر من نمیذاره (اخی!)

12 - شما صبح بعد از بیدار شدن چی میخواین ؟

من می خوام اولین کاری که می کنم برم دستشویی(گلاب به روتون!)

13 - شما چیکار می کنید  اگه امروز اخرین روز دنیا باشه ؟

من دوست دارم با فامیلم زندگی کنم همچنین من میخوام با اون ها دعا کنم

14 - شما وقتی مست میکنین چی میخواین ؟

من در اون زمان می خوام که تو خونه باشم

 

15 - شما دوست دارین چه ارزویی بکنین اگرچه ارزوتون معلوم باشه ؟

من می خوام ده سال به ده بیست سالگیم اضافه کنم!

16- شما چه رفتاری رو در دخترها نمی تونین تحمل کنین ؟

دخترهایی که دور مردم خمع می شند و تو کار دیگران زیاد دخالت می کنند

 17 - اگر شما دختر باشین چه چیزی رو دوست دارین ؟

من میخوام یه زندگی عادی داشته باشم من فکر میکنم واقعا دیونه بشم اگه هر روز ارایش داشته باشم من میخوام مثل یه شخص عادی زندگی کنم

18 - قرار شما با جونگ  مین اگه فکر کنید که یه دختری هستید!؟

 البته  من مرد خیلی خوبی هستم (جانم؟هی عجب اعتماد به نفسی)

19- شما بازتاب خودتون رو چی میبینین؟

فایتینگ!

20 - شما به تازگی بوسه داشتین؟

با سگ دوستم البته من سگ ها رو دوست دارم من نمیخوام با پارتنر م یه بوسه داشته باشم

 



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت12:25---15 تير 1394
من توي گروه ss501عاشق كيم هيون جونم.
وبت حرف نداره.
خوش حال ميشم بهم سر بزني.
پاسخ:حتما منم اوپا رو دوست دارم مرسی ک سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
+ سه شنبه 2 تير 1394برچسب:, ساعت 14:38 بـ ه قـلمـ kim so yeun



?ـالب و ?دهاے ?ره اے - دابل اسے